DanskHåndbold Syd
Mail: Danskhaandboldsyd@danskhaandbold.dk
Telefon: 70 27 47 47
CVR nummer: 43855204
Administration
Færøvej 74-76
5500 Middelfart
Telefoniske åbningstider:
Mandag: Kl. 10.00 - 15.00
Tirsdag: Kl. 09.00 - 15.00
Onsdag: Kl. 09.00 - 15.00
Torsdag: Kl. 09.00 - 15.00
Fredag: Kl. 09.00 - 13.00
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket
Vagttelefon:
Tlf.: 70 27 47 47
Dommervagt: Lørdag og søndag kl. 08.00 - 09.30
- Hvis en dommer skal melde afbud / besked om aflyste kampe, manglende dommere el. lign.)
Medarbejdere







Foreningskonsulenter



Se hvilken foreningskonsulent der er tilknyttet dit område
Vores foreningskonsulenter i DanskHåndbold Syd, har alle en primær opgave med at sikre support, støtte og hjælp til vores foreninger, og arbejder alle med opgaver og projekter der relatere mod jeres drift.
Foreningskonsulenterne har nogle kommuner, hvor de vil være den primære konsulent I har kontakten til, og som vil komme på besøg hos jer.
Der er specifikke områder, hvor vi har valgt at udnytte de tre foreningskonsulenters spidskompetencer, så på flere områder vil en af konsulenterne varetage hele regionen, så I vil også kunne få besøg af en af de konsulenter, som ikke er jeres primære konsulent.
Vi håber, at I vil tage godt imod foreningskonsulenterne, og tøv endelig ikke med at kontakte konsulenten i jeres område, hvis driften driller eller I har brug for råd, vejledning eller hjælp med en specifik opgave hos jer.
Kontakt endelig jeres foreningskonsulent, hvis I har brug for råd, vejledning eller hjælp - ellers vil foreningskonsulenten formodentlig også finde vejen til jer, for at høre hvordan det går hos jer.
Oversigt over foreningskonsulent pr. kommune i DanskHåndbold Syd
Bestyrelse









Turneringsudvalg





Børneudvalg



Ungeudvalg





Dommerudvalg





Uddannelsesudvalg



Talentudvalg


Turneringer
Her finder du alle regionens turneringer. Du kan også bruge søgefunktionen på forsiden, til at finde specifikke rækker i en turnering.
Turnering 2024-25
Invitation til For-turnering 25/26
Hermed har DanskHåndbold Syd fornøjelsen af at invitere til For-turnering for alle de ”åbne rækker”.
Formålet med For-turneringerne er at finde frem til de enkeltes hold egentlige niveau, for herved at skabe flest mulige gode og jævnbyrdige håndboldkampe i den ordinære turnering, der begynder d. 28/9.
Det er vigtigt, at I internt i foreningerne er med til at overveje, hvilke rækker jeres respektive hold tilmeldes i. Denne drøftelse burde primært ske mellem foreningsledelsen og de tilknyttede trænere, som selvfølgelig kan tage de enkelte spillere med til råds ved nødvendighed. Et forslag er tilmed, at der udpeges en ”tilmeldingsansvarlig” i foreningen, som sikrer, at der er overensstemmelse mellem holdenes deltagelse i For-turneringerne og holdets egentlig tilmelding i den ordinære turnering.
- Alle trænere opfordredes ligeledes til at indgå i dialog med alle andre trænere, når I mødes ved For-turneringerne, hvor I sammen kan drøfte de relevante tilmeldingsforhold.
Generelt om For-turneringerne:
- Der spilles som udgangspunkt i 5 eller 6 holds-puljer med 2 kampe pr. hold
- Der påsættes dommere af regionskontoret til alle kampe.
- Som spiller må du kun spille på ét hold per stævnedag.
- Der må godt anvendes dispensationsspillere jf. dispensationsreglen.
- Spillere må godt anvendes i nærmest ældre aldersgruppe. - Tilmeldingsgebyret:
- 750 kr. per hold, som spiller med to dommere – alle udgifter er inkluderet.
- 500 kr. per hold, som spiller med én dommer – alle udgifter er inkluderet. - DanskHåndbold Syd opfordrer på det kraftigste til, at alle hold som tilmeldes turneringen i de nævnte rækker, deltager i mindst én For-turnering.
- Tilmeldingsmuligheden åbner på Håndoffice mandag d. 28. juli.
For-turnering 1: 30/8 – 31/8
Tilmeldingsfrist: søndag den 17. august.
- Program offentliggøres onsdag den 20. august.
For-turnering 2: 13/9 – 14/9
Tilmeldingsfrist: mandag den 1. september.
- Program offentliggøres onsdag den 3. september.
Spilletid:
- U15 (1. div., 2. div., A), U17, U19 & Senior: 2x20 minutter
- U15 (B & C), U13 & U11: 2x15 minutter
Ved spørgsmål bedes I rette henvendelse til turneringsansvarlig Peter-Tommas Møss via
- ptm@danskhaandbold.dk
- 7027 4747
Med venlig hilsen – DanskHåndbold Syd / Turneringsudvalg
Der er ikke op/nedspil mellem 1. division og 2. division for kvinder/herrer.
Læs mer HER
I dette dokument findes relevante datoer for turneringen 2024-25. Dokumentet opdateres løbende.
Stævner
Her finder du alle DanskHåndbold Syds stævner.
Du kan også bruge søgefunktionen på forsiden, til at finde specifikke rækker.
Børnestævner i DanskHåndbold Syd
DanskHåndbold Syd tilbyder stævner for børnehåndboldhold fra U5 - U8. U9, U11 og U13 C tilbydes i den kommende sæson 24/25 Enkelt-kamps-turnering og Dobbelt-kamps-turnering.
4. oktober
25. oktober
15. november
6. december (julestævne)
17. januar
31. januar
21. februar
14. marts
28. marts (medaljestævne)
Arrangørforpligtelser
Hvis I ønsker at være arrangør for et af stævnerne, er det følgende opgaver I skal varetage:
- Sørge for at hal og baner er klar
- Bolde til at spille med
- Adgang til måltavle til at styre tid
- En stævneansvarlig fra foreningen
- Den stævneansvarlige skal være klar til at hjælpe med ændringer i programmet, hvis et hold melder afbud efter kontorets lukketid fredag, eller et hold udebliver
- styre haluret
Five-a-side stævner
Forpligtelser for arrangøren Kortbane klar til start Bolde og overtræksveste Tidtager Ved afbud eller ændringer af anden art, at være kontakt for de deltagende hold Stå for al praktisk i forbindelse med 3. halvleg - Skal holdes på en pris a’ kr. 75,- pr. person I forbindelse med tildeling af et hjemmestævne har I sagt ja til; Forestår I selv betaling af evt. halleje Påtager I jer forpligtelsen til at være stævneansvarlig. Se ovenfor. Hallen bookes fra kl. 18 til 21 Cafeteria / Klublokale til 3. havleg fra ca. kl. 21
Tilmeld din hal til Five-a-side HER
Forlæng håndboldsæsonen med den mest underholdende sommeraktivitet i sandet.
Beach Handball er en sjov, kreativ og taktisk sport, hvor du kan kaste dig ud i sandet efter bolden og udforske forskellige teknikker og tricks under den varme sol.
Nedenfor kan du finde en liste over lokale Beach Handball-stævner, der finder sted i løbet af 2025.
God fornøjelse i sandet denne sommer 😊
Beach stævner i DanskHåndbold Syd
Tilmelding sker via HåndOffice igennem den forening man stiller op for.
Deadline for tilmelding er 14 dage før det ønskede stævne.
Beach Handball stævner i DanskHåndbold Syd er sponsoreret af
Ullerslev Budcentral
Dato Sted Årgange
24. Maj |
Balle Musik- og Idrætsefterskole |
U13 |
24. Maj |
Haarby |
U17, U19 og Senior |
25. Maj |
Balle Musik- og Idrætsefterskole |
U11 |
25. Maj |
Haarby |
U11, U13 og U15 |
1. Juni |
Kerteminde (DM Tour) |
|
31. Maj |
Kerteminde |
U17, U19 og Senior |
31. Maj |
Vojens |
U17, U19 og Senior |
1. Juni |
Kerteminde |
U11, U13 og U15 |
1. Juni |
Vojens |
U11, U13 og U15 |
7. Juni |
Dalum |
U17, U19 og Senior |
8. Juni 9. juni |
Dalum Dalum |
U11, U13 og U15 U9 |
14. Juni |
Dalum Ungdoms DM |
|
21. Juni |
Rødekro |
U15, U17, U19 og senior |
21. Juni 21. Juni |
Nyborg Guldager |
U15, U17, U19 og senior U13, U15 og U17 |
22. Juni |
Rødekro |
U11, U13 |
22. Juni |
Nyborg |
U11, U13 |
- Tilmelding sker via HåndOffice igennem den forening man stiller op for.
- Deadline for tilmelding er 14 dage før det ønskede stævne.
Kvalifikationen til Ungdoms-DM foregår ved at de deltagende hold til de enkelte stævner tildeles point, alt efter placering til det enkelte stævne. Systemet med pointtildeling kan findes på vores hjemmeside, under ”Beach”.
De 4 hold, med det højeste antal point i både U17 og U19 A-rækkerne, vil automatisk blive tilmeldt til Ungdoms-DM – medmindre den samme forening er repræsenteret flere gange, hvor pladsen vil blive tilbudt til næste hold i rangeringen, såfremt ingen af de lavere rangerede hold i A-rækken ønsker at deltage i Ungdoms-DM tilbydes pladsen til det højest rangerede 2. hold, og hvis intet 2. hold vil deltage, tilbydes det til eventuelle 3. hold og så frem deles. B-rækken er ikke en del af kvalifikationen.
U-17- og U-19-hold, der består af spillere fra flere foreninger, må gerne deltage i beachstævnerne på lige vilkår med hold, der udelukkende består af spillere fra samme forening, som holdet repræsenterer.
Hold med spillere fra flere foreninger kan derfor godt blive kåret som stævnevindere, men vil ikke optjene kvalifikationspoint til Ungdoms-DM.
Hvis der benyttes spillere fra andre foreninger på samme hold, er det vigtigt, at disse markeres som ”fiktive spillere” på holdkortet.
Der bruges elektronisk holdkort, og spillerne der deltager i A-rækken, og dermed kvalifikationen, skal alle være spilleberettiget i den forening de deltager i til stævnerne.
Point tildeles efter følgende
1. pladsen = 8 point
2. pladsen = 5 point
3. pladsen = 3 point
4. pladsen = 2 point
5. pladsen = 1 point
Der må stilles med op til 10 spillere pr. holdkort
Såfremt der benyttes spillere fra en anden forening, sættes disse på som fiktive spillere, der skal dog være minimum 1 spiller, som er spilleberettiget for den forening, som holdet tilmeldes gennem.
Dispensationsspillere skal meldes pr. mail til thpe@danskhaandbold.dk senest fredagen før stævnet kl. 13.00, og ligeledes skal den stævneansvarlige fra DanskHåndbold Syd orienteres ved holdets ankomst.
Der spilles med udgangspunkt i de internationale spilleregler, oversat til dansk af DanskHåndbold
Samt propositionerne fra DanskHåndbold, som findes samme sted.
Desuden har vi, i DanskHåndbold Syd, følgende tillæg til propositionerne (oprettes hurtigst muligt efter opdatering af propositionerne i DanskHåndbold)
Særregler for U9 til og med U13 findes her
Håndboldkaravanen
Håndboldkaravanen - målrettet børn i 0. - 3. klasse
Håndbold i skolen
Håndbold i skolen er et nyt koncept, hvor DanskHåndbold Syd sørger for idrætsundervisningen i 4 uger, for 4.,5., eller 6. klasse på jeres lokale skole. DanskHåndbold Syd sørger for en instruktør til alle 4 uger, enten 3 gange af 2 timer eller 4 gange af 1½ time med håndbold i idrætsundervisningen. Foreningen får desuden en stor synlighed på skolen, et øget rekrutteringsgrundlag og et samarbejde med skolen og DanskHåndbold Syd. Prisen for forløbet er 5500 kr. Skolen får desuden også et start-kit til håndbold undervisning, bestående af bolde, kegler og overtrækstrøjer
Her finder I yderligere, vigtig, information og ansøgningsformular
Håndboldens Dag 365
Håndboldens Dag giver jeres forening mulighed for at vise alle jeres gode håndboldaktiviteter frem til alle i byen.
Læs mere om Håndboldens Dag 365
Har din forening en Uddannelsesambassadør?
Klik her og læs mere om uddannelsesambassadør
Træneruddannelser
DanskHåndbold tilbyder en lang række træneruddannelser:
Vi har også samlet alle uddannelses- og kursustilbud i en samlet kursuskalender.
Årgangsinformation
Dette er gældende for sæson 2024-25

Spilletid og dommerbemanding
2. division kvinder
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 2
3. Division kvinder
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 2
Danmarksserie kvinder
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 2
Serie 1 kvinder
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 1
Serie 2 kvinder
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 1
Serie 3 + 4 kvinder
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommere: 1
U-19 kvinde Liga
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 2
U-19 kvinde 1. Division
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 2
U-19 kvinde 2. Division
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 1
U-19 kvinde A og B
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommere: 1
U-17 Pige Liga
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 2
U-17 Pige 1. Division
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 2
U-17 Pige 2. Division
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommere: 1
U-17 Pige A og B
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommere: 1
U-15 Pige 1. Division
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommere: 2
U-15 Pige 1. Division A
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommere: 2
U-15 Pige 1. Division B
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommere: 2
U-15 Pige 2. Division
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommere: 1
U-15 Pige A + B
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommere: 1
U-15 Pige C
- Spilletid: 2X20 min.
- Dommere: 1
U-13 Pige AA
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommere: 1
U-13 Pige A, B + C
- Spilletid: 2X20 min.
- Dommere: 1
U-11 Pige AA
- Spilletid: 2X20 min.
- Dommere: 1
U-11 Pige A, B og C
- Spilletid: 2X20 min.
- Dommere: 1
U-9 Pige A, B og C
- Spilletid: 2X20 min.
- Dommere: 1
U-9 Piger (flere kampe samme dag)
- Spilletid: 2X13 min.
- Dommere: 1
2. division herrer
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommer: 2
3. division herrer
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommer: 2
Danmarksserie herre
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommer: 2
Serie 1 + 2 herrer
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 2
Serie 3 + 4 herrer
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 1
U-19 herre Liga
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommer: 2
U-19 herre 1. Division
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommer: 2
U-19 herre 2. Division
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommer: 2
U-19 herre A + B
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 2
U-17 Drenge Liga
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommer: 2
U-17 Drenge 1. Division
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommer: 2
U-17 Drenge 2. Division
- Spilletid: 2X30 min.
- Dommer: 2
U-17 Drenge A
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 2
U-17 Drenge B
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 1
U-15 Drenge 1. Division
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 2
U-15 Drenge 1. Division A
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 2
U-15 Drenge 1. Division B
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 2
U-15 Drenge 2. Division
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 2
U-15 Drenge A + B
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 1
U-15 Drenge C
- Spilletid: 2X20 min.
- Dommer: 1
U-13 Drenge AA
- Spilletid: 2X25 min.
- Dommer: 1
U-13 Drenge A, B og C
- Spilletid: 2X20 min.
- Dommer: 1
U-11 Drenge AA
- Spilletid: 2X20 min.
- Dommer: 1
U-11 Drenge A, B og C
- Spilletid: 2X20 min.
- Dommer: 1
U-9 Drenge A, B og C
- Spilletid: 2X20 min.
- Dommer: 1
U-9 Drenge (flere kampe samme dag)
- Spilletid: 2X13 min.
- Dommer: 1
Flytning af kamp eller afbud
Flytning af kampe på en forenings begæring kan finde sted såfremt, der i enighed med modstanderforeningen foreligger en udfyldt flytteanmodning hos den administrative turneringsledelse senest kl. 12.00 sidste hverdag før kampdato.
Ingen kamp kan flyttes til et senere tidspunkt end otte dage før sidste spillerunde. En flyttet kamp kan tidligst afvikles 72 timer efter anmodning om flytning.
Gebyr for flytning iht. gebyrlisten opkræves efterfølgende foreningen, der har begæret flytningen.
Link: Vejledning om kampflytning (se under HåndOffice for foreninger)
Ved afbud til kamp er det altid foreningens ansvar at give besked til modstander og udfylde afbudsblanketen nedenfor.
Der opkræves et gebyr for afbud.
Obs! Ved afbud til dobbelt-kamps-turnering skal der altid meldes afbud til Peter-Tommas på ptm@danskhaandbold.dk, så kampprogrammet for resterende hold kan tilpasses.
Tidtager og sekretær ved dommerbord
Dispensation
Alle dispensationer søges igennem HåndOffice.
Link: Find vejledning om dispensationer (se under HåndOffice for foreninger)
Læs mere om dispensationer i Turneringsreglementet §3.4.
Link: Turneringsreglement for øvrige rækker (se under Reglementer)
Protest
Der er ofte spørgsmål til hvorledes man protesterer over hændelser i en kamp.
Kort kan det siges, at en protest skal nedlægges umiddelbart i forbindelse med hændelsen.
Protester over brug af ulovlig spillere kan dog ske indtil 10 dage efter kampen, dog senest 3 dage efter sidste spillerunde.
Såfremt foreningen ikke får medhold i protesten, vil der blive opkrævet et protestgebyr for behandlingen.
Læs mere op protester i Turneringsreglementer for øvrige rækker §8.16.
Link: Turneringsreglement for øvrige rækker (se under Reglementer)
Til foreninger i DanskHåndbold Syd
Vi har tidligere informeret om, at Finn P. Hansen stopper som formand i DanskHåndbold Syd i forbindelse med repræsentantskabsmødet mandag den 5. maj 2025 på Scandic Kolding.
Vi har ikke modtaget kandidater fra foreninger til posten som formand, og bestyrelsen i DanskHåndbold Syd har nu afsluttet deres proces med at finde deres kandidat til at efterfølge Finn på formandsposten. Her er valget faldet på den nuværende næstformand Torben Christensen.
Finn begrundet bestyrelsens valg i følgende:
"Vi er trygge og sikre i valget af Torben. Han besidder mange af de kompetencer, vi i bestyrelsen finder vigtige for at kunne varetage opgaverne i DanskHåndbold Syd. Torben har en klar vision for håndbolden i Syd og har i sin nuværende rolle som næstformand vist stor interesse for alle dele af vores arbejde.
Torben er en passioneret leder med en dyb forståelse for håndboldens verden. Hans engagement og visionære tilgang har allerede skabt positive forandringer, og vi er overbeviste om, at han vil fortsætte med at drive udviklingen fremad. Med sin erfaring i bestyrelsen har han de optimale forudsætninger og kender til arbejdet, der ligger foran os.
Vi mener, at Torben er den rette kandidat til at varetage Syds interesser i DanskHåndbold og samtidig bidrage positivt til den fortsatte udvikling af DanskHåndbold generelt. Vi håber derfor, at foreningerne vil støtte Torben som ny formand, da vi er sikre på, at han er det perfekte valg," slutter Finn P. Hansen.
Torben Christensen er glad for at han er valgt som bestyrelsens kandidat
”Håndbold skal være for alle, og derfor er det vigtigt, at vi tilbyder flere måder at spille på. En af mine store fokusområder er kamptilbud, der skaber fleksibilitet, motivation og fællesskab – uanset niveau og ambitioner. Som formand for DanskHåndbold Syd vil jeg arbejde for at udvikle og styrke disse tilbud, så endnu flere får glæde af sporten.
Jeg tror på værdier som tillid, anerkendelse og dialog. Vi skal lytte til hinanden, styrke samarbejdet og skabe de bedste rammer for både spillere, trænere, dommere og klubber. Kun ved at stå sammen kan vi sikre en stærkere og mere inkluderende håndboldregion.
Jeg håber på jeres opbakning til mit kandidatur, så vi sammen kan udvikle håndbolden til glæde for endnu flere."
Ekstraordinært valg af næstformand
Torben sidder i dag som næstformand i DanskHåndbold Syd, og vil, hvis han vælges som formand på repræsentantskabsmødet træde tilbage på den post til mødet. Derfor kan vi stå i en situation, hvor der skal ske et ekstraordinært valg af en næstformand på mødet.
Vi vil derfor opfordre til, at skulle I have en kandidat, der kunne ønske at stille op til den post, må I meget gerne melde jeres kandidat til regionschef Brian Nielsen senest den 31. marts, så vil vi sikre at alle kandidater meldes ud til foreningerne.
Bestyrelsen vil ligeledes finde en kandidat til posten, det arbejde er nu igangsat og vi forventer at melde en kandidat ud primo april måned.
Vi håber som sagt, at I vil bakke op om Torben Christensen som ny formand i DanskHåndbold Syd, men vil i den forbindelse præcisere, at alle foreninger har mulighed for at stille kandidater op, til- og på mødet.
Har I spørgsmål til ovenstående, er I velkomne til at kontakte:
Finn P. Hansen – 2727 7640 – eller mail fph@danskhaandbold.dk
Torben Christensen - tlf. 2014 3976 eller mail toc@danskhaandbold.dk
Med venlig hilsen
DanskHåndbold Syd
Bestyrelsen
Finn P. Hansen
Formand
Takster og gebyrer
Nedenfor finder I oversigt over holdgebyr og dommerudgifter for 2024/2025
Turneringsudgifter sæson 2024/2025
- opdateret 16/12 vedr. ændringer i antal dommer i enkelte rækker
Gebyrliste
Vi følger i DanskHåndbold Syd den generelle gebyrliste for øvrige rækker, men der er nogle få gebyrer hvor vi afviger fra den samlede liste, disse finder I her i dokumentet.
Børnestævner
U-5, U-6 U-7 og U-8
Prisen til et børnestævne er i sæson 2024/2025 200 kr.
- Beløbet er inkl. udgifter til stævnearrangører, erindringsgave til jul og medaljer ved sæsonens sidste stævne.
Der laves i denne sæson en beregning af dommerudgifterne på baggrund af et estimat.
Afregning af dommere til:
Takster fra sæson 2024/2025, nye takster opdateres primo juni måned
Turneringskampe:
- se oversigt
Private stævner:
- 6,00 kr. pr. minut pr. dommer
Trænings- og pokalkampe:
- 6,75 kr. pr. minut pr. dommer
Trænings- og pokalkampe:
- 7,75 kr. pr. minut (senior 2. div. og U-19 DL) pr. dommer
Pokalkampe i slutrunder med hold fra liga og 1. div.:
- Afregnes faktisk udgift.
Påsætningsgebyrer
Gældende fra 21/5
Påsætning af stævner og kampe for medlemsforeninger i DanskHåndbold Syd:
- 30 kr.
Påsætningsgebyrer for ikke medlemsforeninger
- Kampe: 50 kr. pr. kamp
- Stævner: 35 kr. pr. kamp
Kampe i DGI regi, afregnes efter gældende aftale.
Takster og gebyrer 2025 - 2026
Nedenfor finder I oversigt over holdgebyr og dommerudgifter for den kommende sæson.
Dommerbestilling
Vi hjælper gerne med dommere til jeres træningskampe og har I et stævne, så er vi også her behjælpelige med dommere. Ved bestilling af dommere til stævner, vil vi gerne have jeres bestilling ca. 14 dage før stævnet, så dommerne kan få besked i god tid. I må også gerne "varsko" os med jeres stævne tidligre, så vi kan tage højde for det i de øvrige påsætninger vi har i den givne periode Har I dommere i jeres egen forening, kan I selvfølgelig benytte dem til jeres kampe, og her behøver I ikke bestille via. DanskHåndbold Syd, det kan I aftale internt i foreningen. Det skal præciseres, at foreningerne kun må kontakte og bruge dommere, som har klubtilhørsforhold til den pågældende forening. Afregning Dommerne modtaget afregning for kampe / stævner fra DanskHåndbold Syd - og I vil modtage en faktura på dommerudgifter efter kampen / stævnet.
Du kan bestille dommere til jeres træningskampe ved at udfylde vedhæftede formular.
Har I mere end to sammenhængende kampe, skal dommerne bestilles under fanen "stævner"
Har I stævne i jeres forening, så kan I bestille dommere ved at udfylde vedhæftede fil. Filen indlæses i vores systemer, så det er derfor vigtigt at felterne er udfyldt jf. vejledningen nedenfor.
Filen skal være os i hænde 14 dage før stævnet - giver det udfordringer, så kontakt kontoret.
Hent filen her: Dommerbestilling stævner
Vejledning i forhold til udfyldelse af skema
- Udfyld et ark pr. række i afvikler
- Her finder du ark til at taste kampe i
- Eksempel på udfyldt ark
- Følgende felter skal udfyldes (markeret med grøn i arket)
- Spilledato
- Skal skrives på følgende måde: 01-01-2024
- Spilletid
- Skal skrives på følgende måde: 12:00:00
- Hjemmehold
- Her skal navn blot tastes
- Udehold
- Her skal navn blot tastes
- Spillested
- Har skriver I halnavn
- Bane
- Her skriver I om kampen spilles i hal 1, hal 2 ect.
- Spilletid inkl. pause
- Her noterer I spilletid + 5 min pause (f.eks. kamp på 2x20 = 45 min)
- Køn
- Noteres Mand / Kvinde
- Årgang
- Her noteres hvilken årgang der er tale om
- Antal dommere
- Vi har brug at vide, om I ønsker en eller to dommere til jeres kampe - skriv det gerne i mailen når I bestiller.
- Spilledato
- Følgende felter skal ikke udfyldes (markeret med rødt)
- Kampnummer
- Runde
- D1, D2, ED
Filerne skal sendes til os på dommersyd@danskhaandbold.dk
Dommerne modtager deres afregning for kampe og stævner fra DanskHåndbold Syd.
I vil modtage en faktura fra DanskHåndbold syd på dommerudgift for jeres kamp / stævne.
Se hvad prisen for dommere til stævner og træningskampe er her: Dommerudgifter 2024/2025
Spiludviklingsreglerne
Spiludviklingsreglerne er af stor betydning for jer ude i foreningerne, og vi har derfor samlet det hele på siden herunder, som forhåbentligt kan svare på langt de fleste af jeres spørgsmål. Der er rigtig meget god information om reglen at finde herinde, og forskellige cases vil I også kunne finde.
Skulle I stadig have spørgsmål, så må I meget gerne ringe ind indenfor kontorets åbningstider, så vil vi altid gerne hjælpe med afklaring.
Regional træning
Der inviteres løbende til regional træning og nationale samlinger. Se mere information samt datoer for træningerne her.
Kommende samlinger:
2024
Onsdag den 25. september 2024 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Piger - 17.00 - 19.00 (årg. 2009)
- U17 Piger - 19.00 - 21.00
Informationsmøde:
Ifbm. denne Talentsamling den 25. september, inviteres alle klubtrænere, forældre til spillere samt øvrige interesserede til informationsmøde om talentsamlingerne i DanskHåndbold.
Mødet vil blive afviklet i FIC. i tidsrummet kl. 18,40 – 19,20
Tirsdag den 29. oktober 2024 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Piger - 17.00 - 19.00 (årg. 2009)
- U17 Piger - 19.00 - 21.00
Fredag den 29. november 2024 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Piger - 17.00 - 19.00 (årg. 2009)
- U17 Piger - 19.00 - 21.00
2025
Onsdag den 15. januar 2025 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Piger - 17.00 - 19.00 (årg. 2009)
- U15 Piger - 19.00 - 21.00 (årg. 2010)
Informationsmøde:
Ifbm. denne Talentsamling den 15. januar, inviteres alle klubtrænere, forældre til spillere samt øvrige interesserede til informationsmøde om talentsamlingerne i DanskHåndbold.
Mødet vil blive afviklet i FIC. - "Klubhuset" i tidsrummet kl. 18,40 – 19,20
Fredag den 28. februar 2025 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Piger - 17.00 - 19.00 (årg. 2009)
- U17 Piger - 19.00 - 21.00
Onsdag den 2. april 2025 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Piger - 17.00 - 19.00 (årg. 2010)
- U17 Piger - 19.00 - 21.00
Torsdag den 22. maj 2025 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Piger - 17.00 - 19.00 (årg. 2009)
- U15 Piger - 19.00 - 21.00 (årg. 2010)
Kommende samlinger:
2024
Onsdag den 25. september 2024 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Drenge - 19,00 - 21,00 (årg. 2009)
- U17 Drenge - 17,00 - 19,00
Informationsmøde:
Ifbm. denne Talentsamling den 25. september, inviteres alle klubtrænere, forældre til spillere samt øvrige interesserede til informationsmøde om talentsamlingerne i DanskHåndbold.
Mødet vil blive afviklet i FIC. i tidsrummet kl. 18,40 – 19,20
Tirsdag den 29. oktober 2024 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Drenge - 19,00 - 21,00 (årg. 2009)
- U17 Drenge - 17,00 - 19,00
Fredag den 29. november 2024 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Drenge - 19,15 - 20,45 (årg. 2009)
- U17 Drenge - 17,00 - 18,45
2025
Onsdag den 15. januar 2025 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Drenge - 17,00 - 18,45 (årg. 2009)
- U15 Drenge - 19,15 - 20,45 (årg. 2010)
Informationsmøde:
Ifbm. denne Talentsamling den 15. januar, inviteres alle klubtrænere, forældre til spillere samt øvrige interesserede til informationsmøde om talentsamlingerne i DanskHåndbold.
Mødet vil blive afviklet i FIC.- "Mødelokale 1" i tidsrummet kl. 18,40 – 19,20
Fredag den 28. februar 2025 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Drenge - 19,15- 20,45 (årg. 2009)
- U17 Drenge - 17,00 - 18,45
Onsdag den 2. april 2025 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Drenge - 19,15 - 20,45 (årg. 2010)
- U17 Drenge - 17,00 - 18,45
Torsdag den 22. maj 2025 - Fredericia Idrætscenter
- U15 Drenge - 17,00 - 18,45 (årg. 2009)
- U15 Drenge - 19,15 - 20,45 (årg. 2010)
Talenttrænere
Talentansvarlige: | Telefon | Mail: |
Martin Hjortshøj | 28 60 17 23 | marh@danskhaandbold.dk |
Rasmus Thiemer-Jensen | 28 25 79 28 | rtje@danskhaandbold.dk |
Talenttrænere: | ||
Kim Torp Petersen | ||
Mads Pehrson | ||
Jesper Bruhn | ||
Thomas Toft | ||
Mark Bendixen | ||
Målvogtertrænere: | ||
Dennis Klinge | ||
Sundhedsstab: | ||
Mathias "Luffe" Herlufsen | ||
Administration: | ||
Lars Skytte | 70 27 47 47 | lsk@danskhaandbold.dk |
Teamleder: | Telefon: | Mail: |
Flemming "Tuborg" Larsen | 20 65 80 50 | fdl@danskhaandbold.dk |
Talentansvarlige: | ||
Søren Olsen | 42 74 13 11 | sool@danskhaandbold.dk |
Talenttrænere: | ||
Simon Færgemann | ||
Troels Petersen | ||
Niels Sell | ||
Joakim Pedersen | ||
Mette Sjøberg Kroman | ||
Victor Rohr | ||
Målvogtertrænere: | ||
Lars Sune Petersen | ||
Gitte Sunesen | ||
Sundhedsstab: | ||
Johanne Lotzkat Matz | ||
Administration: | ||
Lars Skytte | 70 27 47 47 | lsk@danskhaandbold.dk |
Invitationskriterier
Som led i målet om at dyrke forskelligheden og holde tragten så bred som muligt forsøger vi os med såkaldte invitationskriterier ift. de regionale træninger. Det vil fremgår på invitationen hvilket invitationskriterie, der er gældende for den enkelte træning.
1. års U15
Uge 3/4 |
Uge 12/13 |
Uge 21 |
Inspirations-træning |
Inspirations-træning |
Inspirations-træning |
2. års U15
Uge 38/39 |
Uge 43/44 |
Uge 48/49 |
Uge 3/4 |
Uge 8/9 |
Uge 21 |
Inspirations-træning |
Pladsspecifik træning |
Pladsspecifik træning |
Skjult potentiale |
Inspirations-træning |
Inspirations-træning |
U17
Uge 38/39 |
Uge 43/44 |
Uge 48/49 |
Uge 8/9 |
Uge 13/14 |
Inspirations-træning |
Ikke med på NS |
Inspirations-træning |
Ikke med på NS |
Inspirations-træning |
Et åbent kriterie, som defineres af de talentansvarlige i den givne region, men her ønsker vi som udgangspunkt at give så mange forskellige spillere inspiration til deres træning hjemme i klubben. Disse er ofte placeret i enten starten eller slutningen af en sæson.
Her vil vi prioritere at invitere spillere på en given position i kombinationen bagspiller/streg/målvogter og bagspiller/fløj/målvogter
Dette kriterie dækker over spillere der fx har lav træningsalder, sent fødselskvartal, lille fysisk mm. Det kan også være spillere der spiller i en lille klub, eller i en lavere række.
Dette kriterie er kun aktuelt for U17. Tre gange på en sæson indkaldes der spillere til nationale samlinger og her vil der typisk blive indkaldt ca. 50-55 spillere. Spillere der ikke bliver indkaldt til den nationale samling, vil blive prioriteret til den regionale træning der er placeret omkring de nationale samlinger.
Repræsentantskabsmøde Region Syd 2025
Til foreninger i DanskHåndbold Syd
DanskHåndbold Syd har fornøjelsen at indkalde til Repræsentantskabsmøde
Mandag den 5. maj 2025 på Scandic Kolding
Program:
Kl. 17.00 Tjek-in til workshops
Kl. 17.30 Mulighed for at deltage i workshops med emnerne: (se mere side 3-4)
- Turneringsafvikling (afstand vs. niveau, tilmeldingsrækker og dispensationer)
- Børnestævner (Rækker, puljesammensætninger, niveau m.v.)
- Uddannelse (Hvilke kurser skal tilbydes –skal vi uddanne eller ”underholde)
Kl. 17.45 Tjek-in til repræsentantskabsmøde åbner
Kl. 18.30 Ordinært Repræsentantskabsmøde
Efter mødet Her inviteres alle på et let traktement i restauranten.
Hvem kan deltage:
Jf. DanskHåndbold Syds love, kan alle medlemsforeninger samt høj- og efterskoler
deltage i mødet. Hver forening har 1 stemme, stemmer kan ikke afgives ved fuldmagt.
Foreningen er dog velkommen til at deltage med op til 3 personer i mødet, men hvor
kun én er stemmeberettiget.
Forslag til behandling:
Punkter der ønskes optaget på dagsorden
- Skal fremsendes senest 23 dage før mødet, hvilket vil sige senest den 12. april
Ændringsforslag til lovene,
- Skal disse være fremsendt en uge før afholdelse, hvilket vil sige senest den 28. april
Forslag skal sendes til Regionschef, Brian Nielsen på mail: brni@danskhaandbold.dk.
Medlem af DanskHaandbold og Danmarks Idrætsforbund 1 af 4 Indkaldelse:
I vil modtage en indkaldelse til mødet to uger før mødets afholdelse, denne sendes til
foreningens postadresse, samt offentliggøres på hjemmesiden.
Her vil der være information om økonomi, beretninger samt modtagne forslag.
Modtages der forlag til lovene efter udsendelsen, vil det blive fremsendt ny indkaldelse.
Tilmelding:
Vi vil gerne bede jer tilmelde til mødet, og her vil I både skulle / kunne tilmelde en som
er delegeret (som har stemmeret for foreningen) og op til to foreningsrepræsentanter.
Tilmeldingen sker via. formular på hjemmesiden, hvor sidste tilmeldingsfrist er den 27/4.
Det er også muligt at møde op på dagen uden forudgående tilmelding, men af hensyn
til forplejning og opsætning, opfordrer vi til tilmelding på forhånd. Vi kan ikke garantere,
at deltagere der møder op uden tilmelding, kan deltage i spisningen.
På forhåbentligt gensyn
Med venlig hilsen
DanskHåndbold Syd
Bestyrelsen
- Valg af dirigent
- Beregninger
- mundtlige beretninger som supplement til skriftlige beretninger
- Økonomi
- Gennemgang af regnskab pr. 31/12 2024 til godkendelse
- Budget 2025 til orientering
- Behandling af indkomne forslag til regionens love
- Valg
Følgende bestyrelsesmedlemmer er på valg
Formand Finn P. Hansen - Ønsker ikke genvalg
Økonomiansvarlig Mona Nielsen - Villig til genvalg
Formand for taletudvalg Karsten Bording - Villig til genvalg
Formand for ungeudvalg Brian Salomonsen - Villig til genvalg
Formand for børneudvalg Gitte Egholm - Villig til genvalg
- Valg af nye bestyrelsesmedlem eller udvalgsmedlem, hvis der foreligger forfald som defineret i punkt 11.3.4 og 15.4 i regionens love
Ingen bestyrelsesmedlemmer har haft forfald i perioden
- Valg af revisor
- Eventuelt Deltagelse af 2 årlige personalemøder i formiddagstimerne
- Herunder kåring af årets leder og årets forening
Efter mødet vil der være spisning i restauranten.
Du finder alle Formandsberetninger HER
Kandidatur til Formandsposten i Dansk Håndbold Syd
Kære medlemmer af Dansk Håndbold Syd,
Jeg stiller mig hermed til rådighed som formand for Dansk Håndbold Syd, fordi jeg brænder for håndbolden og ser et stort potentiale i vores region. Jeg ønsker at skabe de bedste betingelser for spillere, trænere, frivillige og klubber – fra bredden til eliten. Dansk håndbold er bygget på et stærkt fællesskab, og jeg tror på, at vi gennem samarbejde og en klar strategi kan sikre en positiv udvikling for alle involverede.
Håndbolden er en sport, der samler mennesker på tværs af aldre, byer og ambitioner. Den skaber venskaber, lærer os disciplin og samarbejde og giver os uforglemmelige oplevelser. Men for at sikre en stærk fremtid for håndbolden i vores region, er det nødvendigt, at vi udvikler os, tænker nyt og samtidig værner om de værdier, der gør sporten så unik.
Hvorfor mig?
Jeg har i mange år været engageret i håndbolden på flere niveauer – som spiller, træner, frivillig, dommer, formand for JHF kreds 6 og senest formand for Jydsk Håndbold Forbund og medlem af Dansk Håndbolds bestyrelse. Det har givet mig en dyb forståelse af de udfordringer, vores klubber står over for, men også de mange muligheder, vi har, hvis vi står sammen og arbejder målrettet.
Med en solid baggrund i ledelse og foreningsarbejde har jeg de kompetencer, der skal til for at drive en organisation effektivt. Jeg er vant til at tage ansvar, samle mennesker omkring fælles mål og sikre, at vi bevæger os i den rigtige retning. Jeg arbejder analytisk og løsningsorienteret og ønsker at bringe en struktureret og transparent tilgang til ledelsen af Dansk Håndbold Syd.
Min vision for Dansk Håndbold Syd
Jeg ønsker at skabe en region, hvor fællesskab, udvikling og gennemsigtighed er nøgleordene. Dansk Håndbold Syd skal være en stærk og velfungerende organisation, der arbejder for både bredden og eliten – og hvor alle klubber føler sig hørt og inddraget.
- Et stærkere klubfællesskab
- Øget samarbejde mellem klubberne, hvor vi deler viden, ressourcer og erfaringer.
- Etablering af stærkere netværk mellem trænere, ledere og frivillige for at skabe en bæredygtig og inspirerende håndboldkultur.
- En mere direkte og åben dialog mellem regionen og klubberne, så vi sikrer, at beslutninger træffes i fællesskab og med respekt for de enkelte klubbers behov.
- Talentudvikling i fokus
- Større fokus på udvikling af unge spillere, så vi kan fastholde og styrke talentmassen i regionen.
- Et tættere samarbejde mellem bredde- og eliteklubber for at skabe en naturlig vej for de største talenter.
- Bedre træningsfaciliteter og flere udviklingsprogrammer, så vi kan give vores spillere de bedste betingelser for at nå deres fulde potentiale.
- En rød tråd fra ungdom til seniorhåndbold, hvor vi understøtter spillerne på alle niveauer og sikrer, at de bliver i sporten længere.
- Styrkelse af frivilligheden
- Frivillige er rygraden i vores sport, og vi skal gøre det mere attraktivt at engagere sig.
- Øget anerkendelse og bedre støtte til de frivillige, så de føler sig værdsat og får de nødvendige redskaber til at udføre deres arbejde.
- Udvikling af mere fleksible og brugervenlige systemer, der gør det lettere at være frivillig i håndbolden.
- Flere kurser og uddannelsestilbud, så frivillige og trænere får de bedste muligheder for at udvikle sig og bidrage endnu mere.
- Håndbold for alle – uanset niveau og ambitioner
- Det skal være muligt at spille håndbold på alle niveauer – både for dem, der spiller for sjov, og for dem, der drømmer om en professionel karriere.
- Flere sociale og inkluderende initiativer, der skaber stærke fællesskaber og fastholder medlemmer.
- Fokus på at gøre håndbold mere tilgængeligt – både økonomisk og geografisk, så alle har mulighed for at deltage.
- Tilbud, der følger med tiden og er tilpasset de forskellige målgrupper – børn, unge, voksne, seniorer og para-håndbold.
- En sund økonomi og stærk organisation
- Gennemsigtighed i økonomiske beslutninger, så klubberne bedre kan planlægge deres budgetter.
- Sikring af en fair fordeling af midlerne, så ingen områder føler sig overset, og der skabes balance mellem foreninger, regioner og Dansk Håndbold national.
- En ledelsesstruktur, hvor regionen er tilgængelig og serviceminded over for klubberne – både administrativt og politisk.
- Evaluering af de nuværende strukturer for at sikre, at midlerne bruges bedst muligt til gavn for håndbolden.
Fælles ansvar for en stærkere fremtid
Dansk håndbold er en stor familie, hvor vi er afhængige af hinanden. Elite og bredde går hånd i hånd, og vi skal sikre, at begge dele trives. Hvis vi negligerer den ene del, vil den anden uundgåeligt lide under det. Derfor er det regionens ansvar at skabe balance og synergi mellem alle interessenter, så vi kan sikre en bæredygtig udvikling.
Jeg vil arbejde for, at klubberne føler sig som en del af et samlet Dansk Håndbold Syd – hvor vi respekterer de lokale forskelle, men samtidig arbejder mod fælles mål. Vi har mange gode initiativer og muligheder i regionen, men vi skal blive bedre til at sætte lys på, hvor vi bedst kan hjælpe hinanden.
Gennem workshops, dialogmøder og fælles initiativer vil jeg sikre, at klubberne føler sig inddraget i beslutningsprocesserne. Jeg ønsker at skabe en kultur, hvor vi evaluerer vores tiltag, lærer af vores erfaringer og tør tage de nødvendige beslutninger for at bringe håndbolden videre.
Vores eliteklubber er vigtige fyrtårne, men håndboldens DNA bor i alle os, der hver dag bidrager til sporten. Det må vi aldrig glemme, når vi fastlægger vores strategi og retning for fremtiden.
Lad os tage næste skridt – sammen!
Jeg tror på, at vi i fællesskab kan løfte Dansk Håndbold Syd til nye højder. Med engagement, strategi og en stærk holdånd kan vi skabe de bedste rammer for spillere, trænere og frivillige i vores region.
Jeg håber på jeres støtte og ser frem til at arbejde sammen med jer for en stærkere håndboldfremtid!
Med venlig hilsen,
Kent Nicolajsen
Version 24/4 2025
Meddelelse fra Torben Christensen
Kære medlemmer af DanskHåndbold Syd,
Efter grundige overvejelser har jeg besluttet ikke at kandidere til formandsposten for DanskHåndbold Syd ved repræsentantskabsmødet den 5. maj. Min beslutning er baseret på et stærkt ønske om atarbejde for, at hele regionen fremover, kan samarbejde om at skabe den bedste håndboldoplevelse for alle.
Der har været mange kulturelle forskelle at arbejde med i de første 2 år efter den nye struktur er igangsat. Jeg oplever at alle i både administration og blandt politikere, har arbejde for hele fællesskabet i denne svære periode men oplever også at enkelte interessenter i regionen ikke har samme opfattelse. Med dette perspektiv ønsker jeg at trække mig fra formandsposten og fortsætte som næstformand, hvor jeg fortsat vil arbejde målrettet på at skabe en stærk og sammenhængende kultur for hele regionen. Jeg er overbevist om og håber, at denne beslutning vil føre os i den rigtige retning.
For 5-6 år siden valgte jeg at engagere mig i dette frivillige arbejde for at samle, hjælpe og inspirere foreningerne i min region. Mit mål var at skabe gode håndboldoplevelser for både spillere, foreningsledere, trænere og frivillige. Da vi skulle arbejde med den nye struktur i DanskHåndbold, sagde jeg ja til at fortsætte med at arbejde for de samme værdier. Jeg så fordelen i, at vi nu skulle arbejde i en større region, og lagde derfor alle kræfter i at samle kreds 7, kreds 8 og FHF i et fællesskab. Det er afgørende for mig, at vi alle arbejder sammen for at finde de bedste løsninger og skabe en stærk og inkluderende håndboldregion.
Jeg ser frem til at fortsætte mit arbejde som næstformand og samarbejde med jer alle for at styrke vores region. Gennem fælles indsats kan vi skabe en endnu stærkere og mere inkluderende håndboldregion, hvor alle føler sig velkomne og værdsatte.
Med venlig hilsen,
Torben Christensen
Er I eller din forening årets forening 2025
Har din forening gjort noget ekstraordinært i denne sæson, så har I nu mulighed for at indstille foreningen til at blive årets forening 2025.
Hvem kan modtage prisen og hvem kan indstille
Alle foreninger i DanskHåndbold Syd kan modtage prisen og foreningen kan indstille sig selv, eller du har også mulighed for at indstille en forening, hvis du synes de har gjort noget ekstraordinært godt i den sæson som snart er slut.
Hvad kræves af indstillingen
Det er ikke afgørende, om I har vundet noget, øget antallet af hold eller medlemmer. Det vigtigste er, at I følger at foreningen har gjort noget ekstra i sæsonen.
Indstillingen skal indsendes til DanskHåndbold Syd senest d. 21. april 2025.
Det kan gøres på mail danskhaandboldSyd@danskhaandbold.dk eller via formularen HER
Der udvælges tre finalister, som alle vil blive inviteret og præsenteret på repræsentantskabsmødet den 5. maj, hvor vinderen også kåres.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
DanskHåndbold Syd
Årets leder i DanskHåndbold Syd
Der findes mange mennesker rundt i håndboldforeningerne i DanskHåndbold Syd, som dagligt yder en stor frivillig indsats for foreningen og dens medlemmer.
Vi vil i DanskHåndbold Syd gerne hædre en af de mange der gør en forskel i dagligdagen i foreningerne.
Hvem kan modtage prisen?
Alle som gør en frivillig indsats i en forening i DanskHåndbold Syd kan indstilles til prisen og hæderen. Har du en person i din forening, som har lavet en ekstraordinær indsats, så kan de indstilles til prisen.
Hvad kræves af indstillingen?
Det skal klart fremgå: Hvem der indstiller, og hvem der indstilles.
Den skal indeholde en nøje beskrivelse af, hvorfor den indstillede gør sig fortjent til at blive "Årets leder i DanskHåndbold Syd"
Indstillingen skal indsendes til DanskHåndbold Syd senest d. 21. april 2025.
Det kan gøres på mail danskhaandboldSyd@danskhaandbold.dk eller via formularen HER
Årets leder i DanskHåndbold Syd offentliggøres på repræsentantskabsmødet, som bliver afholdt mandag d. 5. maj 2025 på Scandic Kolding.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
DanskHåndbold Syd