Blanket til dommerbestilling DanskHåndbold Midt

Dommerbestilling til træningskamp i DanskHåndbold Midt

Her kan du bestille dommere til træningskamp i DanskHåndbold Midts område. Når kampen er importeret, vil den kunne ses i foreningens HåndOffice under menupunktet "Stævneliste" samt under "Multikampredigering". Bestillingen skal dog ske mindst 5 hverdage før for enkeltkampe. Træningsstævner skal bestilles i god tid, og stævner med 5 til 25 kampe aftales med kontoret og skal bestilles mindst 14 dage før stævnets start. Ved stævner med mere end 25 kampe skal bestillingen af dommere ske mindst 21 dage før. Dvs. at kampene skal være sendt til kontoret på et specielt Excel-ark på dette tidspunkt. Aflysning mindre end 24 timer før kampstart: 500,- kr. (Opkræves hos den forening, der har bestilt dommerne, uanset hvem der er skyld i aflysningen). Aflysning mellem 1 og 5 dage før kampstart: 300,- kr. (Opkræves hos den forening, der har bestilt dommerne, uanset hvem der er skyld i aflysningen). For ændring af spilledato, klokkeslæt og spilletid efter bestillingen er afgivet, opkræves et gebyr på 300,- kr. Gebyret opkræves hos den forening, der har bestilt dommerne, uanset hvad årsagen til ændringen er.

Angiv navnet på den forening, der bestiller dommere

Navnet på den person, der laver dommerbestillingen

Tlf. nr. på den person, der laver dommerbestillingen

E-mail adressen på den, der bestiller dommerne

Vælg i dropdownen om det er kvinder, herrer, piger eller drenge hold

Angiv navnet på hjemmeholdet

Foreks. U15 2D piger

Angiv navnet på udeholdet

Foreks. U15 A piger

Angiv hvilken dato kampen skal spilles

Eks. vis 2 x 25 min. Vigtigt at spilletiden bliver angivet korrekt, da der vil blive opkrævet et gebyr, såfremt spilletiden efterfølgende skal ændres.

Angiv hvilket tidspunkt kampen skal starte

Angiv hvilken hal kampen skal spilles i. Har man mere end 1 hal, så er det vigtigt, at fremgår om det er hal 1 eller 2

Angiv evt. bemærkninger til dommerbestillingen