Barselsvikar: Markedsførings- og eventkoordinator til VM 2025 og EM 2026
Foto: IHF
I vores eventorganisation er vi ansvarlige for planlægning og afvikling af mesterskaber i Danmark. Vores team inkluderer blandt andet en koordinator med ansvar for eventplanlægning og markedsføring, som snart går på barsel. Derfor leder vi efter en ny kollega, der har en solid forståelse for kommerciel virksomhed og markedsføring, samt en entusiasme for at tage fat på praktiske opgaver i forbindelse med et spændende og udfordrende projekt. Dette job byder på rig mulighed for at sætte dit præg på arrangementet og bidrage med kreative idéer til håndboldmesterskaber af international kaliber.
Med mere end 30 deltagende nationer og over 100.000 gæster, fans, publikum, og spillere involverer vores event et væld af partnerskaber, leverandører, og samarbejdslande. Vi står over for en omfattende opgave, der kræver dedikation og passion for eventmanagement. Derfor søger vi en person, der brænder for at blive en del af vores team og bidrage til udviklingen og afviklingen af disse mesterskaber.
I denne rolle får du mulighed for at arbejde med et bredt spektrum af opgaver og områder men i særdeleshed markedsføring, og du vil også have lejlighed til at forme stillingen med dine egne initiativer og idéer. Vi ser frem til at byde dig velkommen i et miljø, hvor engagement, innovation, og samarbejde er nøgleordene.
Lidt om de enkelte opgaver
Billetter
Billethåndtering vil handle om opsætning, salg, koordinering og markedsføring med IHF og de andre internationale forbund samt diverse aftaler og håndtering af gæster.
Markedsføring
Du vil være ansvarlig for planlægning af og strategien for markedsføringen af eventet og billetsalget. Vi skal med en målrettet markedsføring sikre, at vi ikke blot får solgt billetter, men også alt det rundt om – så vi på mange planer bliver et mesterskab i verdensklasse. Derudover vil der også være en opgave i at koordinere venue/city dressing. Det betyder masser af dialog med værtsbyer, spillesteder og kommuner, samt bud på hvordan vi gør dette i overensstemmelse med vores ønsker om et mere bæredygtigt event.
Det kommercielle
Vi arbejder med partnerskaber på mange niveauer. Din rolle vil være at koordinere det kommercielle arbejde omkring partnerskaber og samarbejder med både IHF, de nationer vi ellers samarbejder med samt leverandører.
Publikumsoplevelsen og Fanzone
Vores fans og publikum er et af vores vigtigste grundlag for at eksistere, derfor skal der arbejdes strategisk og konceptuelt med at sikre den bedste publikumsoplevelse. Det gælder fra første møde med billetkøb til du træder ind i hallen, køber lidt lækkert, sidder på din plads, og til du igen forlader arenaen. I Fanzonen ønsker vi at sikre store oplevelser, så du vil også være ansvarlig for koordinering af opbygning og afvikling af Fanzonen.
Vi har formuleret en række kvalifikationer, der er mere eller mindre nødvendige for stillingen:
-
Erfaring med strategisk markedsføring og hele billetsalgsrejsen
-
Erfaring med afvikling af større events
-
Gode engelskkundskaber på skrift og i tale
-
Bevare overblikket i pressede situationer / holde mange bolde i luften på én gang
-
Idérig og kommercielt nytænkende
-
Gode projektlederegenskaber
Det bliver sjovt og det bliver udfordrende. Det bedste af det hele er, at det bliver sammen med et hold af dedikerede og dygtige kolleger.
Det praktiske
Stillingen er en tidsbegrænset projektansættelse. Det er en fuldtidsansættelse på 37 timer, hvor der i perioder under afvikling af mesterskaber må tages højde for flere arbejdstimer.
Arbejdsstedet er Idrættens Hus, Brøndby Stadion 20, 2605 Brøndby, men forvent møder og aktiviteter i hele landet.
Forventet start 15. maj 2024. Ansættelse udløber 28. februar 2026. Spørgsmål ang. stilling kan sendes til eventansvarlig Anita Kristiansen ank@danskhaandbold.dk eller på telefon 2255 1020.
Ansøgning med CV sendes i ét dokument til job@danskhaandbold.dk senest den 8. marts kl. 12. I emnefeltet skriver du ”Markedsførings- og eventkoordinator barselsvikar”. Vi holder løbende samtaler i Brøndby og indkalder derfor løbende de kandidater, vi mener er et match.
Vi ser frem til at høre fra dig.