Afbud til kamp i DanskHåndbold Midts område
Der vil efterfølgende blive udsendt et afbudsgebyr ud fra de gældende retningslinjer for afbud til kamp. Hvis afbuddet er omfattet af retningslinjerne for vejrlig jf. Turneringsreglementet § 9.9, så vil der ikke blive opkrævet et afbudsgebyr. En evt. genplacering af kampen vil kun være muligt, hvis afbuddet overholder kravene i § 9.9, ellers vil det IKKE være muligt at gøre det. Det er god stil, at man altid giver modstanderne besked om, at man ikke møder op til en fastsat kamp. Gerne i så god tid som muligt. Hvis afbuddet kommer så sent, at der ikke er mulighed for at få dommerne givet besked om aflysningen, så kan der efterfølgende opkræves dommerhonorarer samt kørsel til dommerne ud over afbudsgebyret hos den forening, der sender afbud.
Angiv hvilken forening, der sender afbud
Navnet på den person, der laver afbuddet på vegne af foreningen
Mobelnr. på den person, der laver afbuddet
Mailadressen på den person, der laver afbuddet
Indtast kampnumret på kampen, der sendes afbud til (skriv træningskamp, hvis der er tale om det)
Indtast rækken på den kamp, der sendes afbud til (Eks. vis U-15 Pige A)
Angiv hvilken dato kampen skal spilles
Angiv i hvilken hal kampen skal spilles
Angiv hvornår kampen spilles.
Hjemmehold - Udehold
Her er det muligt at lave en redegørelse for afbuddet eller tilføje yderligere bemærkninger til afbuddet. Hvis afbuddet skyldes vejrlig, så kan det nye kamptidspunkt angives her.